ESPRESSO AR

#espresso ar… Vitauts Romeika: karantīnas laikā sākt strādāt ar PayRay bija neaizmirstama pieredze

26 Jūl 2020PayRay

“Mana interese par biznesa cipariem un klientu darba režīma rādītājiem zemapziņā noveda mani pie finanšu organizācijas,” sacīja Vitauts Romeika, kurš nesen kļuva par PayRay mārketinga vadītāju. Šis eksperts ar daudzu gadu pieredzi pievienojās uzņēmumam ļoti neparastos apstākļos: dienu pēc tam, kad viņš sāka strādāt, karantīna tika ieviesta mūsu valstī. Tāpēc viņam nācās tikties ar kolēģiem, izmantojot internetu. Šāda pieredze viņu ir padarījusi spēcīgāku, kaut arī Romeikas kungs nav tāds cilvēks, kuram trūkst neatlaidības: viņš vienmēr pamostas pulksten 5:00 un cenšas paveikt pēc iespējas vairāk. Rezultātā, dzerot rīta kafiju un dodoties uz darbu, Romeika kungs pagājušajā gadā izlasīja vai noklausījās 40 grāmatas

Mana interese par biznesa cipariem un klientu darba režīma rādītājiem zemapziņā noveda mani pie finanšu organizācijas

Kas jūs ir atvedis uz PayRay? Es strādāju mārketingā 15 gadus, no kuriem lielāko daļu pavadīju lauku pakalpojumos. Es plānoju savu darbu un karjeru tāpat kā es plānoju savas dzīves atskaites punktus - raugoties nākotnē. Tādējādi ciparu un zinātkāres kombinācija mani aizveda uz PayRay. Es sevi uzskatu par pragmatisku cilvēku, jo mani daudz vairāk motivē rezultāts, nevis process. Šī iemesla dēļ es sevi klasificēju kā vienu no tiem cilvēkiem, kurš, plānojot savas turpmākās darbības, var precīzi novērtēt cēloņu un seku attiecības. Daudzi joprojām mārketinga darbu uzskata par radošu reklāmas procesu, ko ieskauj krāsainas fantāzijas. Tomēr šis aspekts ir tikai ķirsis kūkas virspusē, kurai ir daudzslāņu bāze, kas sastāv no klienta uzvedības un produktu pārdošanas analītikas. Es domāju, ka mana interese par biznesa cipariem un klientu darba režīma rādītājiem zemapziņā noveda mani pie finanšu organizācijas

Kādus karjeras sasniegumus jūs uzskatāt par vissvarīgākajiem? Es uzskatu, ka mani vissvarīgākie sasniegumi ir tie, kas ir palīdzējuši  izvilkt nobriedušus uzņēmumus no bedres vai kas ir devuši nozīmīgu ieguldījumu pilnīgi jauna produkta attīstībā un tā veiksmīgā ieviešanā tirgū.

Kāpēc jūs mīlat savu darbu? Es mīlu savu darbu, jo man ir iespēja izmantot savu pieredzi, dodot ieguldījumu augošā biznesā. Es droši vien sajuktu prātā, ja man būtu jāstrādā monotons, funkcionāls darbs.

Pastāstiet mums par savu pieredzi, pievienojoties kompānijai. Kā tas bija savādāk nekā parasti? Kāda bija galvenā pieredze? Esmu pārliecināts, ka atcerēšos šo laika posmu visu atlikušo dzīvi. Darba maiņa ir lielisks piemērs izejai no savas komforta zonas, kur lielākie pārbaudījumi ir kultūras un funkcionālā nenoteiktība. Dienu pēc tam, kad es sāku strādāt ar PayRay, valstī tika ieviesta karantīna, un 2,5 mēnešus man bija jāstrādā caur internetu, personīgi nesatiekoties ar kolēģiem. Lai arī attālināts darbs mūsdienās ir ierasta prakse, īpaši tiem, kas nodarbojas ar uzņēmējdarbību tiešsaistē, jauna darba uzsākšana no attāluma ir nedaudz atšķirīga pieredze. Galu galā, strādājot birojā, vairākas idejas, kas ietekmē rezultātu, rodas no neformālām sarunām. Regulārā darba vidē daudz ātrāk ir iespējams uzzināt par organizāciju, tās kultūru, vērtībām, procesiem utt. Neskatoties uz manu neparasto sākumu, es tomēr priecājos, ka esmu saņēmis visu manu kolēģu un vadītāju atbalstu, un viņi ir parādījuši vēlmi palīdzēt man veiksmīgi pievienoties kompānijai. 

Kādi ir jūsu pienākumi PayRay? Mana galvenā atbildība ir dot būtisku ieguldījumu uzņēmējdarbības izaugsmē visos tirgos, kur darbojas un darbosies PayRay. Instrumenti šī mērķa sasniegšanai ir efektīvas mārketinga stratēģijas izstrāde un ieviešana, izvēloties optimālo taktiku un partnerus. Produktu portfelis šeit ir ļoti interesants - biznesa aizdevumi, faktorings un dažāda veida kredīti - tāpēc rūpīga klienta ceļojuma un dzīves cikla analīze ir pastāvīga atbildība. Svarīgi ir arī pieminēt, ka PayRay kļūst par banku. Veiksmīgam pārveides procesam nepieciešami milzīgi komandas centieni, un man ir liels pagodinājums piedalīties šajā pārejā. 

Kādi ir jūsu un PayRay mērķi un prioritātes? Klientu portfeļa palielināšana un mūsu pakalpojumu kvalitātes nepārtraukta uzlabošana. 

Fintech ekosistēma, lielo datu efektīva izmantošana un emocionālā inteliģence - šīs lietas man šobrīd visvairāk patīk

Kāds ir jūsu izvēlētais profesionālais moto/pieeja? Viena no manām pamatvērtībām ir pastāvīga pilnveidošanās. Es to attiecinu gan uz savu darbu, gan uz personīgo dzīvi. 

Kādus profesionālus padomus jūs visvairāk sniedzat saviem kolēģiem? Lai pamatotu savu pieeju, es bieži izmantoju Alberta Einšteina citātu: "Neprātība ir darīt to pašu atkal un atkal, un gaidīt atšķirīgus rezultātus."

Kādi ir jūsu darba paradumi? Kā jūs sākat savu dienu? Es jau sen izstrādāju un ievēroju noteiktu rutīnu. Zinātnieki ir pierādījuši, ka visefektīvākie mums ir pirmajās 4 dienas stundās, tāpēc, lai izmantotu šo faktu, es mostos ap plkst. 5:00. Līdz plkst. 7:00 es dzeru melnu kafiju un lasu grāmatas, lai nostiprinātu trūkstošās prasmes, pēc tam paēdu brokastis un dodos uz darbu. Arī rīta satiksmes problēmu esmu atrisinājis, klausoties audiogrāmatas. Šīs rīta rutīnas ievērošana man palīdzēja izlasīt vai noklausīties aptuveni 40 grāmatas pagājušajā gadā. Ierodoties darbā, pārbaudu rezultātus un ienirstu prioritārajos uzdevumos. Un dienas beigās es atkal novērtēju darbu un vakarā plānoju nākamās dienas prioritātes. 

Kas palīdz jums koncentrēties? Labākais veids, kā esmu pamanījis koncentrēties, ir mierīgi klausīties mūsdienu klasisko mūziku caur austiņām un uzņemties vissvarīgākos uzdevumus. Es darbu plānoju tikai klusā vidē, jo kņadas nomāc radošumu.

Ko jūs darāt brīvajā laikā, kādi hobiji jums ir? Kas palīdz atpūsties un atjaunot enerģiju darbam? Mūsu ģimenē ir Itālijas kurta šķirnes suns, tāpēc garas pastaigas, klausoties «podcast» vai mūziku, ir kļuvušas par neatņemamu dienas sastāvdaļu. Vēl viens kopīgs hobijs manā ģimenē ir ceļošana. Mana sieva un es nevaram iedomāties savu dzīvi bez ceļojumiem - un, protams, bez tādiem sporta veidiem kā kalnu riteņbraukšana un zālāja teniss. 

Kādas ir trīs idejas vai lietas, kas jums šobrīd patīk, vai kuras jūs visvairāk interesē? Fintech ekosistēma, lielo datu efektīva izmantošana un emocionālā inteliģence - šīs lietas man šobrīd visvairāk patīk

Espresso vai kapučīno Divkāršs espresso.

Pievienojieties mūsu jaunumu saņemšanais

Lai iegūtu jaunāko informāciju par mūsu biznesu un produktiem, kas var palīdzēt jums augt.

Sāciet šodien

Kopā mēs nonāksim tur, kur jūs vēlaties.